LS ادرار بی رنگ است نشانه ای از نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

LS ادرار بی رنگ است نشانه ای از نارسایی کلیه

آیا ادرار بی رنگ است نشانه ای از نارسایی کلیه؟ با توجه به اورولوژیست، اگر شما مقدار زیادی آب در یک زمان کوتاه نمی نوشند، اما ادرار بی رنگ نشان می دهد که ممکن است شما نارسایی کلیه یا بیماری های دیگر دارید می باشد.

اورولوژیست اعلام کرده اند که ادرار روشن یا بی رنگ تولید شده است که مصرف آب یک شخص بسیار زیاد است. در موارد دیگر، ممکن است وجود داشته باشد به نوعی از نارسایی مزمن کلیه است که مانع از کلیه ها از جذب مواد مغذی لازم و باعث دفع آنها را به آب به عنوان ادرار. به یاد داشته باشید، سفرهای متعدد دستشویی در طول روز درست است. آنها تبدیل به یک نگرانی تنها اگر شما در طول فرآیند احساس ناراحت کننده باشد. بنابراین اگر شما علائم دیگری مانند فشار خون بالا، حباب در ادرار، خستگی، تورم، و تکرر ادرار در شب، که ممکن است نشان می دهد که شما باید برخی از مشکلات در کلیه.

به جز تغییر رنگ، بیماری های کلیوی نیز تغییر بوی ادرار را القا خواهد کرد. به عنوان مثال، برای افراد مبتلا به نفروپاتی دیابتی، آنها ممکن است ادرار بوی شیرین، این است که به دلیل مقدار زیادی قند در آن را داشته باشد. پس یک بار چیزی اشتباه است با ادرار شما وجود دارد، شما باید به دقت به آن توجه کنند. بهتر است علل آن، که می تواند به شما کمک کند این بیماری پیدا زودتر پیدا کنید. اگر شما هر گونه کمک در یافتن علل ریشه نیاز، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا ارسال پیام به ما ترک مشورت، ما شما را در اسرع وقت با مشاوره رایگان پاسخ دهید.

همانطور که همه ما می دانیم کلیه ارگان مسئول ادرار دفع از بدن است و پس از آن آسیب دیده است، در ادرار ممکن است برخی از تغییرات در رنگ و بو را داشته باشند. ادرار بی رنگ می تواند یک نشانه های نارسایی کلیه، بنابراین توجه به آن.





:: برچسب‌ها: علائم نارسایی کلیه، ادرار بی رنگ، نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 456
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: